Babyhit Rainbow

Babyhit Rainbow

Лендінг

Створення landing page, з можливістю редагування всього контенту
через адмін-панель
, для інтернет-магазину Babyhit з метою збільшення
продажів колясок-тростин Babyhit Rainbow. 
Ознайомити покупців з особливостями і
перевагами колясок. Спростити процедуру покупки,
в порівнянні з інтернет-магазином.

Особливості проекта

Лендінг функціонує як повноцінний сайт, тому що створена зручна адмін-панель, що дозволяє завантажувати і редагувати весь контент на 2-х мовах;

Реалізована можливість завантаження різних колірних варіантів одного товару;

Проведена інтеграція із загальною CRM системою інтернет-магазину, де замовлення, які надійшли з Лендінгу можна відфільтрувати; 

Отримана менеджером інформація про замовлений товар містить подробиці як в стандартному інтернет-магазині: Назва, колір, розмір, ціна і т.п.;

Запроваджено повноцінний SEO модуль, що дозволяє прописувати titles, descriptions, keywords і прикріплювати meta-images для просування в пошукових системах;

Для активного продажу іншого, схожого товару, досить буде скопіювати цей Лендінг і просто замінити контент. Відповідно вартість кожного наступного Лендінгу становитиме всього 20%

Мобільна версія

Адаптивний дизайн витриманий для всіх можливих пристроїв. Починаючи від самих маленьких, до підтримки Rethina моніторів з ущільненими пікселями на екрані. Підтримка: 1024 х 768, 1920 х 1080, 3840 х 2160.


3D огляд коляски

Одна з особливостей сайту, можливість побачити модель коляски в повному огляді, завдяки 3D.

Додаткові особливості сайту

Для розділу доставки, була зроблена анімація за допомогою технології CSS3. В результаті виявилося, що анімація дуже ресурсномістка і завантажує комп'ютер. З метою оптимізації, анімація запускається тільки коли знаходиться в області видимості. Це дозволило зменшити навантаження на відеокарту і процесор комп'ютерів.


Багатофункціональна форма замовлення


Завдяки універсальній формі та СРМ, замовлення потрапляють в базу з уже конкретним вибором кольору, моделі і ціни. Це дозволяє відділу продажів скоротити час на обробку замовлення і збільшити лояльність до покупців.